Bu gadget'ta bir hata oluştu

13 Mart 2012 Salı

Bişey Yapmalı...

Evet ama ne...Yapıyorum da aslında hatta belki de fazlasıyla..Ben ne garip bi insanım durup düşündüğümde..Meselaaa...Evet anneyim ama bu yetmemiş anlaşılan yada belki de çalışamıyor olmanın bende yarattığı bir sorun olsa gerek fazla şeyler yapmaya çalışıyorum. Her gün deli gibi yemek yapabilirim örneğin hatta o kadar çok seviyorum ki daha dün akşam hazırladığım rakılı mezeli sofradan sonra dedim zaten eşime(zuzuma) benim yapmam gereken şöyle 10-15 masalı küçük bir mekan açıp her gün taze mezeler yemekler yapmak...Ne büyük bir zevk bir şeyler yapıp başkalarına sunmak!Sonra ne yapıyorum,sosyal medya yı takip etmek ayrıca bir iş olmalı tabii..Bunun Twitter'ı var facebook'u var google plus'ı var motosiklet forumları var ha birde şimdi blogu var...Hepsinde aktif olmak zevkli ama hakkını vermek lazım :)Bu kadar mı peki..? Asla..Gariptir,dantel yapıp satan aynı zamanda bir 500 parçalık puzzle bitirip şimdi 1000 parçalık olanına başlayan,okul ve ev arasında mekik dokuyan,dövmelerini seven,kulağının birinde kırmızı şarap şişesi diğerinde şarap kadehi figürlü küpeleri ile okul velileri ile günlere katılan,geceleri 3 sayfa da olsa kitap okuyan_ki şu aralar deli gibi Tebrizli Şems'e takmış bulunuyorum_,Okan Bayülgen seyrederken gaza gelip ona tweet atan vee en güzeli de her fırsatını bulduğunda artçı olarak da olsa kocacığıyla motoruna_safinaz hanım_  atlayıp geziler yapan çadır kuran....
Ama son söze gelmeden şunu da demek lazımdır ki ;
Başarı bir işi %100 katlamak değil, 100 işi %1 bile olsa ilerletmektir.
Okurken yoruldum arkadaş bi durup dinlenmek lazım ;)

8 yorum:

  1. başlığı okuduğumda sonuna bir hey eklemek istediğim; güzel anneden güzel güzel, zeytinyağlı ege tadında, püfür püfür günbatısı yazılar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) zeytinyağlı ege tadının yanına kırmızı şarap ;)

      Sil
    2. Bozcaada ama seninle güzel :)

      Sil
  2. Ya Karıcığım; cidden okurken bende yoruldum bak! Sen cidden çok yönlü, deli gibi, manyak gibi, böyle bir garip insanmışsın ya... :D
    Ama seninle bu Dünyanın kahrını çekmek, hayatın zevklerini yaşamak; seninle olmak çok güzel...
    Seni çok seviyor kocan... muuucccxxxx... ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende seni seviyoreeeeee :) mucukkkk....

    YanıtlaSil
  4. Haydi hayirli olsun o zaman,
    15/7 :)

    YanıtlaSil