Bu gadget'ta bir hata oluştu

16 Mart 2012 Cuma

Bozdum kendimi...

Ya ben bu işi fazla ciddiye aldım yada gerçekten kafayı falan yedim...Yazıcam diye bozdum kendimi,akşamları yatağa girdiğimde kelimeler uçuyor önce gözlerimin önünde sonra onlar birde utanmadan cümlelere paragraflara dönüşüyor birer birer...Üşenmesem kalkıp açıcam bilgisayarı ama elimde kitabım(AŞKNAME)gözümde gözlüğüm yanımda fosurdayan sıcacık yatan kocam kuşum beni nedense vazgeçiriyor bu düşüncemden...Resmen üşeniyorum yani başka adı yok bunun :) Ama öyle bir şey fark ediyorum ki o an,elimdeki kitabı okuyorum da...Aynı paragrafı 50 kez falan ..!!Yalan yani düpedüz yalan..Okuyorum sanıyorum okumuyorum çünkü aklım yazacaklarımda!Neler geçiyor aklımdan neler...Acaba yaptığım yemeklerden yazsam mı benden kitap yazarı daha doğrusu Emine Beder gibi yemek kitapları yazarı olurmu? Hahhhaa neydi onun imzası S.EMİNE BEDER..Ahanda işte bende A.SEHER ÖZTÜRK :) Adım müsait arkadaş yemek kitabı yada en azından şimdilik blog yazarı olmaya!Yemek yapma becerimde var Allah'a şükür..De!!! Ne dedik başlıkta kocaman puntolarla 'MOTORCU ANNE'...Yemek,kitap,hobi,ev işi hatta el işi çoluk çocuk tamamda benim asıl istediğimi en çok bi şarkı anlatıyo sanırım...


'Hadi kalk gidelim hemen şu anda'(Nereye gidiyosun arkadaşım 2 çocuk var evde kime bırakıcan bi organize ol bakalım önce!)
'Kapa telefonunu bulamasın arayanda'(Haydaa buyur burdan yak,çıldırsın Baba Duru arayıp bulamayınca ee çocuklar orda,arada arayıp nabız yoklamak lazım ama!)
'Açarız radyoyu yol nereye biz orayaaaaaa' (Yaav tamam yol nereye biz oraya da biz navigasyon cihazıyla kaybolmuş insanlarız Allah muhafaza yani!!!)
iyi gelmez mi hiç deniz havası
bir göz oda bulur sokarız başımızı
bir de koyarız iki kadeh
kafa nereye biz oraya 

(Bak işte buna dicek lafım yok agaaa hele ki o 2 kadeh sonrasında kafa giderse _ki ben artık pahalıya mal olmaya başladım_offff diyorum arkadaş...)
Yani uyku gider yol bitmez :) Aman uykularım sizin olsun ben yeter ki yazayım anladım!


Dibin de notu :D = Ahanda buraya yazıyorum herkesler görsün ben bu şarkının klibini bigün kocamla çekmezsem EMİNE BEDER olayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder