Bu gadget'ta bir hata oluştu

15 Mart 2012 Perşembe

Susmak Nedir?

Susmak bence bir cümlenin bekleyişidir çünkü susup dinlendikten ve dinledikten sonra gelecek cümle daha dinçtir,dinamiktir yani...Çok konuşunca sanırız ki yorulan biziz ama biz değil 'cümle alem' yorulur!Yormamak lazım cümleyi;)
Hem bence susmak bir atasözünde olduğu gibi-sakla samanı gelir zamanı-söyleyecek sözümüz kalmadığı zamanda cümle biriktirmeye  faydalı olabilir...Olur da darda kalırsanız,söylenecek söz kalmadığında söz söylemektir belki de susmak..Hem ne demiş bir düşünen amca(sanki biz düşünemiyoz anasını satiim) 
'Söylenmiş her cümle yere düşen bir yapraktır!'
Vay arkadaş:) Ağaçlar ne çok konuşuyorlar o zaman,hele ki sonbaharda.Sonra onlar da susuyorlar işte ilkbahara kadar,yeni cümleler gibi yeni yapraklar biriktiriyorlar! Demek ki bahar geldiğinde yeni yeni yeşermişse bir ağaç bilin ki zamanında susmayı bilmiştir!
Şimdi benim susma vaktim yeni cümleler biriktirmek için deyin isterseniz,isterseniz söyleyecek sözü kalmadı isterseniz eli kolu yoruldu klavyede!
Sustum işte ;)

3 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş... Cidden güzel, benim karıma yakışır olmuş...
    SUSTUM...

    YanıtlaSil
  2. Çıkacağız Hayat Arkadaşımla; bineceğiz Safinaz'ın sırtına, gideceğiz en sevdiğimiz adaya, alacağız bir serin şişe beyaz şarap, yanında Ezine peyniri, denizi gören bir tepeden izleyeceğiz Çanakkaleyi, konuşmayacağız SUSACAĞIZ, sadece Bir tanecik Karım ve Ben...

    Sonsuza kadar sevecek bu Adam Seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaayyyy arkadaş ama öyle böyle değil 'hayat arkadaş' 'ruh arkadaş''can yoldaş' sen susma ömrümm sen konuş yada fısılda bana yeter...Ben senin gönül sesini de duysam yeter gerçi...
      Sonsuzluktan sonrası varsa senle zaten başka türlü ne mümkün....

      Sil