Bu gadget'ta bir hata oluştu

7 Haziran 2012 Perşembe

İstemiyorum Ama Ya!!

Yaz geldi!Sıcak...İstemiyorum arkadaş sevmiyorum zorlamı!?Yapış yapış gezmektense üşüyüp üstüme bişeyler almalıyım,terleyerek denize girmektense sıcak suda ısınmaya çalışmalıyım!Peki neden? Çünkü ben zaten sıcak kanlı bir insanım ve yeterince sıcağım ekstra sıcaklığa hiç ihtiyacım yok :) Ne manasız bir birleşim bu ne ego bu ne öz güven arkadaş :)
Hava ısınınca insanın canı bir sürü şey yapmak ama aynı zamanda onların hiçbirini yapmadan bütün gün yatmak istiyor sanırım..Bir bezginlik bir bıkkınlık!!Mesela Azra sultan az önce geldi 'anneee karpuz yiyebilir miyiz ? ' diye sordu..Hazırlamaya niyetlendim 'yok yok biz balkonda baloncuk yapalım en iyisi ' dedi.. İtirazım yok :) Ama sonra geldi 'Ya da anne biz internetten ödev mi yapsak ' dedi,ne sabırlıyım ses etmedim ama ' anne ya biz sulu boya resim yapalım daha güzel ' dediğinde YETEEEERR diye ufak bir nida attım,yada atmak istedim onu bile atasım gelmedi :) Çünkü bunların hepsi tam 4,5 yada 5 dakika içerisinde oldu! Annelik zor zanaat arkadaş...Hele birde aklında bu varsa!!!
Yada bumu desem ? 
Yok yok en iyisi bu :)

Sanırım sıcaktan oluyor bunların hepsi,demiştim istemiyorum sevmiyorum diye,bu havalar alıyor benim aklımı başımdan isteğimi içimden hevesimi kursağımdan :) 
Uyusam mı be acaba ya!!

2 yorum:

  1. Evet hayatım annelik cidden zor, bu konuda hak veriyorum sana... Ben varken, ne sana, ne bana bu denli yanar döner isteklerde bulunamıyorlar; Dolayısıyla ben bunları sen anlattıkça duyuyorum ve cidden komik ve bir o kadar tahammülü zor olduğunu anlıyorum... Cidden hep ilk bahar olsa, güneş olsa, ama rüzgar serin esse, yalazı vurmasa surata, ama Bandırma ve nem var birde...

    Yapacak bir şey yoksa, yapacak bir şey yoktur... ;)

    Ben seni çooook seviyorum bunu unutma yeter...
    MUCX....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam eve geldiğinde neden bezgin bekir gibi olduğumu anlamana sevindim :) Ama bende normal değilim üstüne bunlar olunca çifte kavrulmuş oluyorum ha bide sıcak 3 e kavrulmuş :))
      Bende seni çok seviyorum...

      Sil