Bu gadget'ta bir hata oluştu

20 Haziran 2012 Çarşamba

Safinaz'a...

Anlayan anlasın bunu zaten herkesin anlamasını beklediğim bir yazı değil...Asla da olamaz!En yakınımdaki canım bile anlamadı ki beni...
Neyimiz varsa sattık üstüne bir sürü borç aldık belki,kimseye söylemedik gizli saklı aldık söylediğimizde bir sürü azar işittik belki,dükkanda rafımıza koyacak malımız kalmadığında bile vazgeçmedik belki,bankaya ödenmesi gereken son taksitinde 3 liramıza kadar son paramızı bulmakta zorluk çektik belki,şerefsizin biri yüzünden sigorta şirketi perte çıkardığında bile bırakmayıp verilen tüm parayla yeniden yaptırıp yeniden yollara çıktık belki,ağustos ayında Abant'a kadar gidip yer olmadığı için sadece gölün yanında fotoğraf çekip geri döndük belki,defalarca Bozcaada'ya gittik belki,kamp kurduk hayal kurduk manzara seyrettik belki,sarhoş binip bi taraftan binerken bi taraftan düşmek üzereydik belki,virajda yan yatmayı öğrendik belki,arabalara teğet geçip neredeyse ölüyorduk dedik belki,araba sahip olmayı deneyip olmayınca yalvar yakar geri aldık belki,forumlarda kendimizi tanıtırken şablona biz 5 kişilik bir aileyiz,bir oğlumuz bir kızımız birde motorumuz Safinaz var yazdık belki,festivallere 3 değil 4 kişi gittik belki!!!!
Yapar mı yapamaz mı derken insanlar elimizde patlamasını beklerken ütülü çarşaflarımızı dükkana indirip vidasına kadar açtık,gece yarılarına kadar uğraştık sonra topladık ve yine çalıştırdık belki....Herkese herşeye rağmen....
Kadınlar yüksek cc li motorları sevmez diye genellemelere sokulup onlar zaten hep duygusaldır zaten diyerek sanki çocuk kandırırcasına alışır merak etmelere cevap vermiş oluyorum sanırım!!!Yüksek cc li makine nedir gayet iyi bilirim,mesela çok severim 1200 ADV yi,severdim daha doğrusu!!!Ama ben onun için bile satmazdım onu,çünkü senin için artık F 650 olan benim için hala SAFİNAZ!!!Sen öğrettin ama sen unuttun!!!Ben unutmak istesemde unutamayacağım...Herşey tork herşey yüksek cc herşey makine olmuş,ama ben 650 cc den de 4 silindir olmamasından da,sesinden de arkasında kulağımda müzik elimi kolumu sallaya sallaya en önemlisi ZEVKLE seyahat etmektende çok mutluydum memnundum!!
"Unutmak mı? Delisin..." Özdemir Asaf demiş ama sanırım benim için senin için söylemiş!!
Artık yoksun ne fayda!!Sana ihanet edemem,gözüm hiç görmek istemiyor onu!!İnmedim de görmek için dükkana,her gördüğümde ağlarım biliyorum çünkü!Yada her görmediğimde!Her aklıma geldiğinde ağladığım gibi....Benimdin,kırmızımdın,Safinazım'dın...Özledim....

















1 yorum: