Bu gadget'ta bir hata oluştu

2 Aralık 2015 Çarşamba

UZUN ZAMAN SONRA..

Uzun zaman olmuş...Çook hemde..Ne yazmalı ki durumuna çok düşmemişim demek ki...Yada yazacak çok şey geçti aklımdan ama ben yazmaya vakit bulamadım..
Sıkılır mı insan olan herşeyden..Kırılır mı ama bak kızmak değil yanlış anlaşılmasın!! Hani derler ya kızsam geçer ama kırılırsam zor diye..Tam da o anlamda yani.Herşeyden hevesin kaçtı mı bi kere bir daha iflah olmuyor hayat.Mecburen yaşamak tam bir eziyet..Yemek yapmak,gülmek,işe gitmek,kendine bakmaya çalışmak gayet sıradan hemde ite kaka sıradan...
Nasıl düzelir onu düşünmek dahi istemiyorum çünkü artık düşünmek bile istemiyorum.Artık benim yerime de düşünülsün istiyorum çünkü,yapılmayanları yapmanın da benim görevim olduğunu düşünmek bile yorucu olmaya başlamışken en büyük yardım bu olur bana..Başka...Dur bi düşüneyim...Denge lazım hayatta,ama nasıl bir denge...Denge demek herşeyi senin yapman demek değil..Müşterek demek,aslında kolay olan demek,zevkli olan demek bence..Hep güçlü olmaya çalışmak dengeyle pek bağdaşmıyor çünkü...
Düşlemek istiyorum artık..Gerçekleştirebileceğim gücün aslında sahibi olduğum düşleri kurmak..Bunun için bulduğum vakitleri sadece olması gereken mecburiyetlere ayırmadığım düşler...
Aklım fikirler ile dolu belki...Peki hevesim var mı? Hayır...
Hayal kurmak için zaman ayırmalıyım yani hergün ...Yemek yemek için,uyumak için ve daha başka zaman ayırdığım herşey gibi sıradan hale gelmemeli ama...
Silmeli miyim bu yazdıklarımı? Aslında daha sert yani daha gerçek yazmalıydım bırak silmeyi..
Neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder